ایرانی کرافت

اولین و بهترین وبلاگ درمورد ماین کرافت در ایران

ایرانی کرافت

اولین و بهترین وبلاگ درمورد ماین کرافت در ایران

ایرانی کرافت




ماین کرافت بازی سند باکسی هست که شما در آن میتوانید دنیای خود را بنا به سلیقه خود بسازید!
اولین ورژن این بازی (آلفا) در سال ۲۰۰۹ توسط مارکوس پرسون (Notch) ساخته شد و تا به حال بیش از ۷۰ میلیون کپی از این بازی برای پلتفرم های مختلف منتشر شده است
در تاریخ ۱۵ سپتامر ۲۰۱۵ کمپانی مایکروسافت شرکت تولید کننده این بازی (Mojang) را به قیمت ۲.۵ بیلیون دلار خرید!!
و تا به حال این بازی پیشرفت چشم گیری در کشور عزیزمان ایران داشته است




بایگانی
آخرین نظرات

در این مطلب، برخی از جذاب‌ترین اسکین های بازی ماین کرافت معرفی می‌کنیم.

 

                         Best Minecraft Skin Ideas & Tips [2020]

 

لینک (Link)

این اسکین نسبت به سایر اسکین‌های بازی ویدئویی از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. این اسکین با الهام گرفتن از شخصیت لینک سری بازی‌های زلدا، از لحاظ رنگی بسیار ساده است و ظاهر شخصیت آن نیز بسیار دوستانه به نظر می‌رسد. این اسکین یکی از بهترین اسکین های بازی ماین کرافت است.

 

ریکاردو مایلوس (Ricardo Milos)

در حال حاضر، این اسکین محبوبیت بسیار زیادی در بازی دارد و از میم (Meme) معروف این شخص برگرفته شده است. اما ممکن است استفاده از اسکین ریکاردو مایلوس مناسب نباشد؛ پس مراقب باشید که این اسکین را در چه سروری استفاده می‌کنید.

 

بابِ بنّا در بازی ماین کرافت (Bob the Builder)

لازم به توضیح نیست که چرا این اسکین برای بازی ماین کرافت مناسب است. این اسکین که از شخصیت کارتونی باب بنا الهام گرفته شده، از نظر سبک هنری نیز بسیار کارتونی است.

 

مرد آهنی در بازی ماین کرافت (Iron Man)

اسکین مرد آهنی در بازی ماین کرافت دارای یک ترکیب عالی از جزئیات، استایل، رنگ و… است و تمامی این عوامل در کنار هم موجب می‌شود تا این اسکین زیبایی بصری بسیاری خاصی داشته باشد. تکنولوژی زیبای بکار رفته در این اسکین نیز به خوبی قابل مشاهده است.

 

پاتریک ستاره در بازی ماین کرافت (Patrick Star)

بله، شاید باور نکنید ولی این شخصیت پاتریک در انیمیشن باب اسفنجی است، البته با چشمان بسیار عجیب و غریب. اما با تمام این اوصاف به صورت کلی این یکی از اسکین‌هایی است که می‌توانید از آن استفاده کنید و با توجه به محبوبیت شخصیت پاتریک هم یکی از اسکین های خوب بازی ماین کرافت محسوب می‌شود.

 

استورم تروپر (Storm Trooper)

در این بازی، اسکین‌های بسیار زیادی با تم جنگ ستارگان وجود دارند و بسیاری از این اسکین‌ها نیز در ارتباط با شخصیت استورم تروپر هستند. اما متاسفانه این اسکین‌ها شباهت چندانی به این شخصیت ندارند. با این وجود، این یکی کاملاً دقیق و زیبا است و می‌توانید از آن در بازی استفاده کنید.

 

اسکین بازی ماین کرافت

اش (Ash)

این اسکین یک نسخه‌ی دقیق و شگفت‌انگیز از ظاهر کلاسیک‌اش در بازی پوکمون (Pokemon) است. البته ممکن است در نگاه اول این چنین به نظر نرسد اما اگر به این اسکین دقت کنید، متوجه می‌شوید که استایل آن مشابه استایل‌اش در فصل‌های اولیه‌ی پوکمون است. پوسته Ash یکی از اسکین های زیبای بازی ماین کرافت است.

 

اسکین بازی ماین کرافت
گروت (Groot)

اگر بعد از گذشت سال‌ها از شنیدن جلمه‌ی «Punch trees, get wood» خسته شده‌اید، حالا وقت آن رسیده تا ماجرا برعکس شود و شما در نقش درختی قرار بگیرید که مشت می‌زند. اسکین گروت تقریبا شبیه شخصیت اصلی ساخته شده است، به‌جز این که یک هیبت اسلندر من (Slender man) مانندی دارد که کمی ترسناک‌اش می‌کند.

 

بتمن (Batman)

ممکن است این اسکین در نگاه اول شبیه بتمن نباشد زیرا گوش‌های بتمن هم کوچک‌اند و هم تخت! اما این اسکیت بهترین گزینه‌ایست که در بازی برای داشتن بتمن در اختیار دارید. اگر طراحی گوش‌های این اسکین شما را اذیت می‌کند، می‌‌توانید وانمود کنید که شخصیت شما بتمن در فیلم بازگشت شوالیه تاریکی (Dark Knight Returns) است.

 

 اسکین بازی ماین کرافت

فین (Finn)

همه شخصیت‌های مجموعه‌ی Adventure Time برای بازی ماین کرافت مناسب هستند و شما می‌توانید با استفاده از اسکین آن‌ها، جذابیت دلپذیری را به دنیای ماین کرافت اضافه کنید. اما شخصیت فین یکی از اسکین‌های با مزه بازی ماین کرافت محسوب می‌شود.

نظرات  (۲)

I am actually grateful to the holder of this site who has shared this
fantastic post at at this time.
Fantastic goods from you, man. I've understand your stuff previous to and you're just too excellent.
I really like what you've acquired here, certainly like what you're stating and the way
in which you say it. You make it enjoyable
and you still take care of to keep it wise. I cant wait to read much more from you.

This is actually a tremendous web site.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی